Menu
0
24-7 service
A-merken Sanitair
Professioneel advies.
Professioneel 3d ontwerp

Verzenden & retourneren

Bezorgservice

Vervoerders
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, zorgen wij voor een passende vervoerder die de bestelling op de gewenste locatie aflevert. Kleine pakketten worden doorgaans met via PostNL of DHL verstuurd. Heb je veel producten in je winkelwagen? Of bestel je grote artikelen? Meestal kiezen we er dan voor om de bestelling met een vrachtwagen te versturen. 

Omdat de grootte van een bestelling per klant verschilt, kunnen wij hier niet direct zeggen door welke vervoerder de bestelling bezorgd wordt. Als we tijdens het verwerken van de bestelling al weten welke vervoerder de bestelling zal afleveren, zie je dit meteen in de orderbevestiging. Je ziet dan ook de tijdsindicatie van het bezorgmoment en eventueel een Track & Trace code. 

De vervoerder wordt niet altijd direct bepaald. Als nog niet bekend is welke vervoerder je pakket zal bezorgen, zie je dat ook in de orderbevestiging. Je kunt dan de volgende werkdag contact opnemen met onze klantenservice zodat zij kunnen nakijken van welke vervoerder gebruik wordt gemaakt, op welk bezorgmoment ze langskomen en eventueel wat de Track & Trace code is. 

Levering tot aan de eerste deur
Alle bestellingen worden met grote zorg vervoerd naar het aangegeven afleveradres. Leveringen vinden plaats tot de eerste voordeur. De bestellingen worden vanaf daar overgedragen aan de klant. Dat geldt voor kleine als grote transport bestellingen. De klant mag daarom niet de verwachting hebben dat de vervoerder de bestellingen naar binnen brengt. 

Niet thuis?
Afhankelijk van de vervoerder wordt je bestelling bij de buren afgegeven, bij een afhaalpunt of zal de levering op een later moment nogmaals worden uitgevoerd. Je wordt hierover door middel van een briefje in de bus, telefonisch of per email geïnformeerd.

 

Verschillende levertijden in je winkelwagen? 
Wanneer je in de winkelwagen een product hebt die morgen in huis is en een product waarbij de levertijd 4 weken is, wordt de hele bestelling standaard bezorgd op de laatste leveringsdatum. Wil je het voorraadartikel toch direct in huis hebben? Bel ons meteen even, dan kunnen we zien wat we voor je kunnen betekenen.

Schade
Wij doen er alles aan om te zorgen dat je je pakket in snel en in goede staat ontvangt. Toch kan het voorkomen dat er tijdens het vervoer schade ontstaat. We vragen je daarom vriendelijk om de producten bij ontvangst zorgvuldig te bekijken en eventuele schade direct aan de vervoerder te melden. Stuur ons daarnaast zo snel mogelijk een e-mail of bel ons over de schade zodat we direct actie kunnen ondernemen. Als je de producten binnen 48 uur goed controleert en gebreken aan ons meldt, kunnen we het beschadigde product in de meeste gevallen de volgende werkdag omruilen!

 

 

Verzendkosten

Wat kost het verzenden van een pakket?
Voor bestellingen vanaf € 75 is de verzending gratis. Tot € 75,- betaal je € 8.00 verzendkosten. Uitzonderingen hierop zijn: 

 

  • Tegels: € 35,- (gratis vanaf € 250)
  • Verzendkosten postpakketten België: € 9,95 (gratis vanaf € 500)
  • Verzendkosten vrachtwagen België: € 55 (gratis vanaf € 2.500)

 

 

Bestelling afhalen

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij onze eigen locatie. Handig wanneer je bijvoorbeeld geen tijd hebt om continu aanwezig te zijn op de leveringsdatum. Bel je ons nog wel even (het liefst zo snel mogelijk) op 085-3031313. Dan kunnen we samen overleggen op welk tijdstip jij je bestelling op kunt halen. Zo kunnen we hem alvast klaar leggen zodat je hem meteen kunt meenemen. 

Je kunt je bestelling hier afhalen: 

Afhaaldepot Sanitairparadijs:

Dr Af Phlipsweg 15c

9403AC Assen 

Gelieve op afspraak.

 

Klachten & Service

Onze excusues! Wij willen graag dat u  tevreden bent! Helaas maken wij ook fouten echter willen wij niet dat u hier de dupe van word.

Bent u ergens niet helemaal tevreden over of bent u  het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar de wensen van u te luisteren .

Schade
Vervelend! Bel onze klantenservice (085-3031313), houd u  bestelnummer bij de hand en dan lossen wij het voor u op. Na ontdekking van een defect of schade is het belangrijk om dit zo snel mogelijk (in ieder geval binnen 72 uur) te melden aan ons.  Natuurlijk mag u ons ook altijd een e-mail sturen via [email protected] 

Mocht u een defect of schade ontdekt hebben monteer het product dan niet. On ze leveranciers hanteren de regel. Gemonteerd is geaccepteerd. Na melding en overleg met ons behoort dit eventueel wel tot de mogelijkheden als tijdelijke oplossing.

Vertel ons duidelijk wat uw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de schade is. Vergeet niet om foto’s toe te voegen van de schade. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en natuurlijk u contactgegevens! Je krijgt sowieso een ontvangstbevestiging nadat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij reageren dan zo snel mogelijk, uiterlijk binnen twee werkdagen en nemen contact met u op om de klacht op te lossen.  

Je bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen  van het product.

Niet tevreden met product 
Dit is erg vervelend! Bel met onze klantenservice (085-3031313), houd uw bestelnummer bij de hand en dan proberen wij een oplossing voor u te vinden . U mag binnen 30 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour sturen (herroepingsrecht). Voor meer informatie over het retour sturen kijk even bij Ruilen & Retourneren. 

We raden je aan om ons altijd even te bellen, dan kunnen we vast een passende oplossing bedenken! Natuurlijk mag je ons ook altijd een e-mail sturen naar [email protected] 

Vertel ons duidelijk wat uw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de klacht is. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en natuurlijk de contactgegevens! u  krijgt sowieso een ontvangstbevestiging nadat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij reageren dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen en nemen contact met u op om de klacht op te lossen.

Ergens anders niet tevreden over
Bent u niet tevreden naar aanleiding van de levering, het bestelproces of nog iets anders? Het handigste is om ons gewoon even te bellen (085-3031313), dan kunnen we het snelst aan een oplossing werken.  Houd uw bestelnummer bij de hand. Natuurlijk mag je ons ook altijd een e-mail sturen naar [email protected] 

Vertel ons duidelijk wat uw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de klacht is.  Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en natuurlijk de  contactgegevens! Wij reageren dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen en nemen contact met u op om de klacht op te lossen.

Klachtenafhandeling
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je met een klacht/geschil terecht bij het Europees Online Geschillenplatform (ODR).

Kosten van de installateur.

 

Indien een product herlevert dient te worden als gevolg van transportschade, fabricagefout of overige oorzaken, zal SanitairParadijs er alles aan doen dit in een zo kort mogelijke periode te realiseren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten.

SanitairParadijs kan niet aansprakelijk worden gesteld of kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs, tegelzetters, aannemers e.d. die om welke reden dan ook niet verder kunnen met hun werkzaamheden. Daarmee Sanitairparadijs zal nooit de kosten vergoeden die ontstaan zijn door een product die gebreken blijkt te hebben.

Retourneren

Bedenktijd van 30 dagen

Voldoet het gekochte artikel toch niet helemaal aan uw verwachtingen? Geen probleem! Je kunt de overeenkomst binnen 30 dagen na ontvangst herroepen, ongeacht de reden. Binnen deze 30 dagen moet u de producten aan ons geretourneerd hebben of in ieder geval contact met ons hebben opgenomen over je herroeping. 

Nadat u de herroeping aan ons bekend hebt gemaakt, hebt nog 14 dagen om het artikel terug te sturen. We raden u aan om even contact met ons op te nemen via 085-3031313 om het retourneren in goede banen te leiden. 

Binnen deze 30 dagen mag u het artikel bekijken en beoordelen. Wel willen we het artikel graag in originele staat en in originele verpakking terug. Bekijk het product dus net zoals u het in de winkel zou doen. 

Voorbeeld: haal een kraan gerust voorzichtig uit de verpakking, maar installeer hem niet. Wij kunnen kosten in rekening brengen wanneer het product of de verpakking is beschadigd doordat jij meer hebt gedaan dan nodig was om het product te beoordelen. Wij controleren het product op eventuele waardevermindering die daardoor is ontstaan.

Het herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na: 

  • De dag waarop het artikel in uw bezit komt.

Voor een snelle en goede verwerking van de retour is het van belang dat: 

  • U van tevoren even met ons overlegt (bel 085-3031313 of mail naar [email protected])
  • U altijd het retourformulier bij het pakket voegt;
  • U een kopie van het retourformulier toevoegt aan elk pakket dat u terugstuurt. Mocht dit niet mogelijk zijn, noteer dan in ieder geval je de NAW-gegevens.

Let erop dat U bij het terugsturen als zender verantwoordelijk bent voor het pakket. U draagt dus het risico bij het retourneren. Wij raden het dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken.

Retouradres

Ons retouradres is: 

Sanitairparadijs.nl
Dr Af phlipsweg 15c

9403AC Assen 

We vragen u een retourformulier die u van ons ontvangen heeft mee terug te sturen .

Het kan zo zijn dat het niet lukt om een product via een reguliere pakketdienst te vervoeren. Neem dan even contact met ons op (085-3031313). Wij kunnen dan in overleg proberen tot een oplossing te komen. 

Kosten retourneren

Als U, uw artikel retourneert en het aan onze voorwaarden voldoet, dan storten wij het aankoopbedrag terug. Als u de gehele bestelling retour stuurt, betalen wij ook de verzendkosten (voor de heenzending, niet de retourzending) terug. Dit doen wij zo snel mogelijk, uiterlijk 14 dagen na het moment van ontbinding. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij het product hebben teruggekregen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons hebt betaald. De retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Terugbetaaltermijn

We betalen u zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug. We wachten tot we de geretourneerde producten hebben ontvangen zodat we het artikel kunnen controleren op volledigheid en schade.

Let op!

U bent bij het retourneren verantwoordelijk voor het pakket en draagt dus het risico. Wij raden dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken. Zorg ervoor dat er op de originele verpakking van het product niet wordt geschreven of geplakt. Als een product meer is gebruikt dan nodig is om de aard, kenmerken en/of werking te beoordelen, mogen wij waardevermindering aan uw doorberekenen. Wij leggen in dat geval uit waarom wij het artikel, als gevolg van dit gebruik, niet meer voor de volle prijs kunnen verkopen. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%. 

Wij raden aan om ons retourformulier  te sturen.  Vermeld voor een snelle en goede verwerking van de retour altijd jouw NAW-gegevens en bij voorkeur ook het betreffende bestel- en artikelnummer.

De kosten die u maakt voor het retourneren van uw bestelling aan ons (dus de retourkosten) zijn voor eigen rekening. De kosten voor retourtransport van grote/zware artikelen zijn ongeveer €75. Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt de eventuele betaalverplichting niet! Je zult dus wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door de retour in onze administratie een tegoed ontstaan en hebt u  met iDeal betaald? Dan storten wij dit meteen terug. Wij hebben het liefst dat u even van tevoren met ons overlegd, zodat wij het retourneren in de goede banen kunnen leiden. Bel 085-3031313 of stuur een e-mail naar [email protected]

Garantie

Artikel defect ontvangen

Het komt bijna niet voor, maar als het voorkomt is het heel vervelend: u hebt een defect artikel ontvangen. Meld de klacht zo snel mogelijk (graag binnen 48 uur) telefonisch (085-3031313) of stuur een e-mail naar [email protected] l). Dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke oplossing. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om. 

Klacht of defect binnen garantie

Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. Zij hanteren verschillende garantievoorwaarden. Meld u een artikelklacht, dan kijken we dus eerst welke garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Sanitairparadijs.nl

Mail ons uw klacht of defect zo snel mogelijk voor een snelle afhandeling. Vertel in deze mail wat uw klacht is en wat jouw contactgegevens zijn. Wanneer er sprak is van een defect, voeg hier dan foto’s van bij. Vergeet ook niet u bestelnummer te vermelden. 

Als er sprake is van een defect dan is er wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat u recht heb op een goed product. Ontvang u een product dat niet deugt, dan heb uw recht op vervanging, reparatie . De termijn waarbinnen je je kunt beroepen op wettelijke garantie verschilt per product.

Klacht of defect buiten garantie

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun u redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren? En is het gebrek aan het product buiten jouw uw om ontstaan? Dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht. Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en u dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of u hebt een product al lange tijd gebruikt en u krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we uw hier vooraf over. De fabrieks- of leveranciergarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. 

Defect of schade melden?

Neem zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 72 uur contact met ons op door te bellen naar 085-3031313 of stuur een e-mail naar [email protected]

Klachten & Service

Onze excusues! Wij willen graag dat u  tevreden bent! Helaas maken wij ook fouten echter willen wij niet dat u hier de dupe van word.

Bent u ergens niet helemaal tevreden over of bent u  het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar de wensen van u te luisteren .

Schade
Vervelend! Bel onze klantenservice (085-3031313), houd u  bestelnummer bij de hand en dan lossen wij het voor u op. Na ontdekking van een defect of schade is het belangrijk om dit zo snel mogelijk (in ieder geval binnen 72 uur) te melden aan ons.  Natuurlijk mag u ons ook altijd een e-mail sturen via. [email protected] 

Mocht u een defect of schade ontdekt hebben monteer het product dan niet. On ze leveranciers hanteren de regel. Gemonteerd is geaccepteerd. Na melding en overleg met ons behoort dit eventueel wel tot de mogelijkheden als tijdelijke oplossing.

Vertel ons duidelijk wat uw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de schade is. Vergeet niet om foto’s toe te voegen van de schade. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en natuurlijk u contactgegevens! Je krijgt sowieso een ontvangstbevestiging nadat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij reageren dan zo snel mogelijk, uiterlijk binnen twee werkdagen en nemen contact met u op om de klacht op te lossen.  

Je bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen  van het product.

Niet tevreden met product 
Dit is erg vervelend! Bel met onze klantenservice (085-3031313), houd uw bestelnummer bij de hand en dan proberen wij een oplossing voor u te vinden . U mag binnen 30 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour sturen (herroepingsrecht). Voor meer informatie over het retour sturen kijk even bij Ruilen & Retourneren. 

We raden je aan om ons altijd even te bellen, dan kunnen we vast een passende oplossing bedenken! Natuurlijk mag je ons ook altijd een e-mail sturen naar [email protected]. 

Vertel ons duidelijk wat uw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de klacht is. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en natuurlijk de contactgegevens! u  krijgt sowieso een ontvangstbevestiging nadat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij reageren dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen en nemen contact met u op om de klacht op te lossen.

Ergens anders niet tevreden over
Bent u niet tevreden naar aanleiding van de levering, het bestelproces of nog iets anders? Het handigste is om ons gewoon even te bellen (085-3031313), dan kunnen we het snelst aan een oplossing werken.  Houd uw bestelnummer bij de hand. Natuurlijk mag je ons ook altijd een e-mail sturen naar [email protected]

Vertel ons duidelijk wat uw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de klacht is.  Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en natuurlijk de  contactgegevens! Wij reageren dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen en nemen contact met u op om de klacht op te lossen.

Klachtenafhandeling
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je met een klacht/geschil terecht bij het Europees Online Geschillenplatform (ODR).

Retourneren

Bedenktijd van 30 dagen

Voldoet het gekochte artikel toch niet helemaal aan uw verwachtingen? Geen probleem! Je kunt de overeenkomst binnen 30 dagen na ontvangst herroepen, ongeacht de reden. Binnen deze 30 dagen moet u de producten aan ons geretourneerd hebben of in ieder geval contact met ons hebben opgenomen over je herroeping. 

Nadat u de herroeping aan ons bekend hebt gemaakt, hebt nog 14 dagen om het artikel terug te sturen. We raden u aan om even contact met ons op te nemen via 085-3031313 om het retourneren in goede banen te leiden. 

Binnen deze 30 dagen mag u het artikel bekijken en beoordelen. Wel willen we het artikel graag in originele staat en in originele verpakking terug. Bekijk het product dus net zoals u het in de winkel zou doen. 

Voorbeeld: haal een kraan gerust voorzichtig uit de verpakking, maar installeer hem niet. Wij kunnen kosten in rekening brengen wanneer het product of de verpakking is beschadigd doordat jij meer hebt gedaan dan nodig was om het product te beoordelen. Wij controleren het product op eventuele waardevermindering die daardoor is ontstaan.

Het herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na: 

  • De dag waarop het artikel in uw bezit komt.

Voor een snelle en goede verwerking van de retour is het van belang dat: 

  • U van tevoren even met ons overlegt (bel 085-3031313 of mail naar [email protected] 
  • U altijd het retourformulier bij het pakket voegt;
  • U een kopie van het retourformulier toevoegt aan elk pakket dat u terugstuurt. Mocht dit niet mogelijk zijn, noteer dan in ieder geval je de NAW-gegevens.

Let erop dat U bij het terugsturen als zender verantwoordelijk bent voor het pakket. U draagt dus het risico bij het retourneren. Wij raden het dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken.

Retouradres

Ons retouradres is: 

Sanitairparadijs.nl
Koesteeg 1
9531 JG Borger

We vragen u een retourformulier die u van ons ontvangen heeft mee terug te sturen .

Het kan zo zijn dat het niet lukt om een product via een reguliere pakketdienst te vervoeren. Neem dan even contact met ons op (085-3031313). Wij kunnen dan in overleg proberen tot een oplossing te komen. 

Kosten retourneren

Als U, uw artikel retourneert en het aan onze voorwaarden voldoet, dan storten wij het aankoopbedrag terug. Als u de gehele bestelling retour stuurt, betalen wij ook de verzendkosten (voor de heenzending, niet de retourzending) terug. Dit doen wij zo snel mogelijk, uiterlijk 14 dagen na het moment van ontbinding. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij het product hebben teruggekregen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons hebt betaald. De retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Terugbetaaltermijn

We betalen u zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug. We wachten tot we de geretourneerde producten hebben ontvangen zodat we het artikel kunnen controleren op volledigheid en schade.

Let op!

U bent bij het retourneren verantwoordelijk voor het pakket en draagt dus het risico. Wij raden dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken. Zorg ervoor dat er op de originele verpakking van het product niet wordt geschreven of geplakt. Als een product meer is gebruikt dan nodig is om de aard, kenmerken en/of werking te beoordelen, mogen wij waardevermindering aan uw doorberekenen. Wij leggen in dat geval uit waarom wij het artikel, als gevolg van dit gebruik, niet meer voor de volle prijs kunnen verkopen. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%. 

Wij raden aan om ons retourformulier  te sturen.  Vermeld voor een snelle en goede verwerking van de retour altijd jouw NAW-gegevens en bij voorkeur ook het betreffende bestel- en artikelnummer.

De kosten die u maakt voor het retourneren van uw bestelling aan ons (dus de retourkosten) zijn voor eigen rekening. De kosten voor retourtransport van grote/zware artikelen zijn ongeveer €75. Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt de eventuele betaalverplichting niet! Je zult dus wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door de retour in onze administratie een tegoed ontstaan en hebt u  met iDeal betaald? Dan storten wij dit meteen terug. Wij hebben het liefst dat u even van tevoren met ons overlegd, zodat wij het retourneren in de goede banen kunnen leiden. Bel 085-3031515 of stuur een e-mail naar [email protected] 

 

Garantie

Artikel defect ontvangen

Het komt bijna niet voor, maar als het voorkomt is het heel vervelend: u hebt een defect artikel ontvangen. Meld de klacht zo snel mogelijk (graag binnen 48 uur) telefonisch (085-3031515) of stuur een e-mail naar [email protected] l). Dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke oplossing. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om. 

Klacht of defect binnen garantie

Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. Zij hanteren verschillende garantievoorwaarden. Meld u een artikelklacht, dan kijken we dus eerst welke garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Sanitairparadijs.nl

Mail ons uw klacht of defect zo snel mogelijk voor een snelle afhandeling. Vertel in deze mail wat uw klacht is en wat jouw contactgegevens zijn. Wanneer er sprak is van een defect, voeg hier dan foto’s van bij. Vergeet ook niet u bestelnummer te vermelden. 

Als er sprake is van een defect dan is er wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat u recht heb op een goed product. Ontvang u een product dat niet deugt, dan heb uw recht op vervanging, reparatie . De termijn waarbinnen je je kunt beroepen op wettelijke garantie verschilt per product.

Klacht of defect buiten garantie

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun u redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren? En is het gebrek aan het product buiten jouw uw om ontstaan? Dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht. Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en u dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of u hebt een product al lange tijd gebruikt en u krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we uw hier vooraf over. De fabrieks- of leveranciergarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. 

Defect of schade melden?

Neem zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 72 uur contact met ons op door te bellen naar 085-3031313 of stuur een e-mail naar [email protected]

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis